speech-bubble-4-outline
Плаваюча кнопка
speech-bubble-4-outline

КЕЙС КОМПЛЕКСНЕ ПРОСУВАННЯ ДЛЯ магазину військового одягу

SMM

TARGET

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

ЗАДАЧІ

РЕЗУЛЬТАТ

Illustration

● впровадити якісний контент, який розкриває продукт, його цінність та переваги;

● запустити таргетовану рекламу для залучення нової аудиторії, підвищення лояльності та впізнаваності бренду.

● Пропрацювати контент і розробити єдину стилістику для сторінки;
● закрити всі болі аудиторії та розкрити цінності в контенті;

● Змінили візуальну подачу на сторінці – шрифти, кольори та контент;

● краще розкрили продукт завдяки більш якісному контенту та донесенню переваг продукту – власне виробництво, якісна фурнітура, широкий асортимент для різних підрозділів;

● прописали план зйомки контенту, що допомогло клієнту відзняти якісний матеріал для зміни візуальної подачі;

● впровадили працюючі воронки для таргетованої реклами для продажу товарів, продовжуємо вести рекламні кампанії та масштабувати їх.

Історія успіху або Як ми змінили гру для нашого клієнта

Наш клієнт мав негативний досвід роботи з попереднім спеціалістом, який не зміг досягти бажаних результатів у просуванні. 
Основна мета клієнта — не просто збільшити продажі та заявки, а взагалі почати їх отримувати. Раніше просування велося через Facebook Messenger, тоді як Instagram був зовсім "сирим" і не готовим.

ІСТОРІЯ УСПІХУ АБО ЯК МИ ЗМІНИЛИ ГРУ НАШОГО КЛІЄНТА

Наш клієнт мав негативний досвід роботи з попереднім спеціалістом, який не зміг досягти бажаних результатів у просуванні. 
Основна мета клієнта — не просто збільшити продажі та заявки, а взагалі почати їх отримувати. Раніше просування велося через Facebook Messenger, тоді як Instagram був зовсім "сирим" і не готовим.

Illustration

СИТУАЦІЯ НА СТАРТІ:

Проєкт був на початковій стадії, і перший місяць не приніс очікуваного прибутку. Ми інвестували $400 у рекламний бюджет, отримавши товарообіг трохи більше 40 тисяч гривень. Проте, з урахуванням вартості послуг та інших витрат, вийти в плюс не вдалося. Це стало цінним досвідом для збирання даних та аналізу помилок.

ЩО МИ ЗРОБИЛИ:

Замість того щоб зупинятись, ми обрали комплексний підхід: поєднали таргетинг та якісний контент. Завдяки цьому, а також активній участі власників бізнесу, ми змогли досягти вражаючих результатів на другий місяць: з інвестиціями $750 у рекламний бюджет загальний товарообіг перевищив 146 тисяч гривень.

Illustration

СИТУАЦІЯ НА СТАРТІ:

Проєкт був на початковій стадії, і перший місяць не приніс очікуваного прибутку. Ми інвестували $400 у рекламний бюджет, отримавши товарообіг трохи більше 40 тисяч гривень. Проте, з урахуванням вартості послуг та інших витрат, вийти в плюс не вдалося. Це стало цінним досвідом для збирання даних та аналізу помилок.

ЩО МИ ЗРОБИЛИ:

Замість того щоб зупинятись, ми обрали комплексний підхід: поєднали таргетинг та якісний контент. Завдяки цьому, а також активній участі власників бізнесу, ми змогли досягти вражаючих результатів на другий місяць: з інвестиціями $750 у рекламний бюджет загальний товарообіг перевищив 146 тисяч гривень.

РЕЗУЛЬТАТ:

Сьогодні ми продовжуємо масштабуватися щомісяця, підтверджуючи ефективність обраної стратегії.

РЕЗУЛЬТАТ:

Сьогодні ми продовжуємо масштабуватися щомісяця, підтверджуючи ефективність обраної стратегії.

СТОРИЗ ПРОЄКТУ ДО СПІВПРАЦІ

У проєкту вже була своя напрацьована стилістика, але в контенті не повністю розкривалися переваги продукту та бренду.

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

СТОРИЗ ПРОЄКТУ ПІСЛЯ:

Ми доопрацювали візуальну стилістику, зробивши її більш лаконічною для кращого сприйняття продукту нашою ЦА, та повністю розкрили всі переваги – виробництво, підхід та якість, що є сильними сторонами проєкту.

Змінивши контент та подачу, ми збільшили продажі порівняно з попередніми показниками.

Illustration
Illustration

СТОРИЗ ПРОЄКТУ ПІСЛЯ:

Ми доопрацювали візуальну стилістику, зробивши її більш лаконічною для кращого сприйняття продукту нашою ЦА, та повністю розкрили всі переваги – виробництво, підхід та якість, що є сильними сторонами проєкту.

Змінивши контент та подачу, ми збільшили продажі порівняно з попередніми показниками.

Illustration
Illustration
Illustration

вигляд сторінки ПІСЛЯ

Illustration

Ми додали більше різноманітності в рубрики контенту та закривали питання аудиторії різними способами: комерційні дописи з оглядами товарів, закадрові процеси проєкту, добірки з актуальним асортиментом, акційні пропозиції, товари для окремих підрозділів.

вигляд сторінки ПІСЛЯ

Illustration

Ми додали більше різноманітності в рубрики контенту та закривали питання аудиторії різними способами: комерційні дописи з оглядами товарів, закадрові процеси проєкту, добірки з актуальним асортиментом, акційні пропозиції, товари для окремих підрозділів.

СТАТИСТИКА СТОРІНКИ ЗА 2 МІСЯЦІ

до співпраці

під час співпраці

Завдяки комплексному підходу в роботі СММ та таргету отримали збільшення показників як по сторінці, так і по продажам товарів.
Аудиторія почала більше залучатись в контент на сторінці та проявляти інтерес до придбання товарів.

Illustration
Illustration

СТАТИСТИКА СТОРІНКИ ЗА 2 МІСЯЦІ

до співпраці

під час співпраці

Завдяки комплексному підходу в роботі СММ та таргету отримали збільшення показників як по сторінці, так і по продажам товарів.
Аудиторія почала більше залучатись в контент на сторінці та проявляти інтерес до придбання товарів.

Illustration
Illustration

РЕЗУЛЬТАТИ ПО ТАРГЕТУ ЗА 1 МІСяць

рекламний бюджет – 725 $кількість заявок – 410кількість продажів – 193ціна заявки – 1,77 $ціна продажу – 3,76 $товарообіг – 3 500 $окупність – 1 до 4

наші результати в цифрах за місяць

+494

+3,58%

482.76%

нових підписника на сторінці

збільшили коефіцієнт залученості

окупності рекламних кампаній

ПІДПИСНИКИ

ERR

ROAS

Висновок:

Цей кейс демонструє, що навіть якщо ваш бізнес тільки починає свій шлях і не має досвіду просування в Instagram, не варто зневірятися. Розуміння важливості правильних інвестицій та наполегливість обов’язково приведуть вас до успіху.

Висновок:

Цей кейс демонструє, що навіть якщо ваш бізнес тільки починає свій шлях і не має досвіду просування в Instagram, не варто зневірятися. Розуміння важливості правильних інвестицій та наполегливість обов’язково приведуть вас до успіху.

заповнюйте контактну форму, для обговорення вашого проєкту.

Дякуємо!

Ми неодмінно звʼяжемось з вами.

Can't send form.

Please try again later.

Плаваюча кнопка
speech-bubble-4-outline
Made with